איך לכתוב פרופיל היכרויות בולט

ליצור פרופיל היכרויות מקוון יכול להיות מרתיע. אחת הסיבות מני רבות, היא כי לא תמיד קל להאדיר את עצמך מבלי להישמע מתנשא או, אפילו גרוע מכך, נואש.

בעולם של המאה ה-21, בו חל שימוש רב במדיה החברתית, האינטרנט משמש לכל דבר, אפילו יותר מאז פרוץ משבר הקורונה. משמירה על קשר עם חברים ותיקים מהצבא, ליצירת קשרים בקריירה, להזמנת טייק אווי, ועד למציאת סיטר לכלב לסוף השבוע הקרוב ולשימושים רבים נוספים.  בינינו, נכון שנראה הגיוני שתשתמש באינטרנט הישן והטוב גם כדי למצוא את המישהי המיוחדת שלך?

קיבלת החלטה להכיר את הפרטנרית המושלמת שלך באפליקציית היכרויות. אולם, דרך זו יכולה להוות אתגר משמעותי לאנשים ששונאים להצטלם או לכתוב ולדבר על עצמם. זאת, משום שאפליקציות ההיכרויות ממוקדות בתמונות , וכן לא ניתן להתעלם מההשפעה שיש לביוגרפיה, למלל ולכותרות  על בחירת הפרופיל שלך מבין כולם.

לכן, כל הפרופילים דורשים שילוב של תמונות, כתיבה יצירתית ואותנטית ופרטים ביוגרפיים/דמוגרפיים.

לאור זאת,  כדאי לך ללמוד איך לכתוב פרופיל היכרויות טוב, כזה שיעשה את ההבדל בתוצאות ההיכרויות שלך.

כיועצת לכתיבת פרופיל היכרויות, עזרתי לאנשים ליצור את הזהות המקוונת שלהם באמצעות תמונות ומילים. ביוגרפיה טובה אולי לא מפצה על תמונות רעות, אבל היא בהחלט יכולה להיות המותג או בידול הפרופיל שלך.

בין אם אתה מעוניין לנסות אתרי היכרויות מקוונים או שאתה מעדיף יותר אפליקציה, תן לעצות שבפניך לשכלל את הפרופיל שלך (ולעזוב את דרך ההיכרויות הזו אחת ולתמיד).

זכור, ברגע שיצרת את הפרופיל שלך, הוא מוצג באתר/אפליקציה לעתים קרובות להעדפות שציינת, כך שבמידה והפרופיל רזה מדי במלל ולא שלם, עם תמונות גרועות, זה עלול לפגוע בסיכויך לצאת מעולם ההיכרויות לזוגיות חדשה עם הפרטנרית המתאימה לך.

online dating

איך כותבים פרופיל היכרויות?

1. תבקש עזרה מהחברים שלך

לפעמים החברים שלך מכירים אותך טוב יותר ממה שאתה מכיר את עצמך. אתה נתקל בקושי מה לכתוב – זוהי הזדמנות טובה לבקש מחבר שאתה סומך על דעתו, שיעזור לך לכתוב את הפרופיל שלך.

2. תימנע מקלישאות

גם אם אתה אוהב 'לטייל על החוף' או 'לשתות יין מול הקמין הבוער', עזוב את זה – כולם אומרים את זה. תחשוב על משהו מעניין שיכול להיות התחלה לשיחה.

3. תסתכל על פרופילים אחרים – אבל הימנע מהעתקות

נאבק על השראה? – תסתכל במגוון פרופילים כדי לראות מה גברים אחרים כותבים. הקריאה עשויה לתת לך רעיונות מה לכתוב על עצמך.

4. תבחר בתמונות שמציגות אותך בפעולה

תמונות שמציגות אותך מנגן בגיטרה או עושה סקי במורד הר המושלג או עם הגלשן יוצא מהים, גם אם קשה לראות את פניך – מקבלות יותר פניות. יחד עם זאת, תמונות מסוג זה לא יהיו התמונה הראשית בפרופיל.

5. תישאר חיובי

כדאי לך להימנע מדיבור שלילי ותמיד להיות חיובי לגבי עצמך. ראה בפרופיל כקורות החיים שלך להיכרויות. לא היית רוצה שמעסיק עתידי יקרא משהו שלילי, אז למה שתרצה ששותפה פוטנציאלית תקרא עליך דברים שאינם חיוביים?

6. תהיה כן

"לשקר אין רגליים" אינו משפט קלישאתי. לבחור לסלף את המציאות, לא מביא אותך למקום טוב בעולם ההיכרויות. תחשוב על כמה אתה תיפגע אם תגלה שמי שאתה יוצא איתה משקרת לך. כנות היא המדיניות הטובה ביותר.

7. תהיה ספציפי

תשתמש בדוגמאות ספציפיות כשאתה מספר על עצמך, כדי ליצור אצל הדייט הפוטנציאלית תמונה מלאה על מי שאתה. אם אתה אוהב לטייל, אמור איפה המקום האהוב עליך ולמה. כל דבר קונקרטי שכזה הוא חלק בפאזל השלם של מי אתה בחיים שמעבר לאפליקציה ומה שימשוך את הקוראת אליך. 

8. תעדכן באופן קבוע

תשמור את הפרופיל שלך מעודכן. תעשה מאמץ לחדש את הפרופיל שלך על בסיס קבוע עם מידע רלוונטי על עצמך. כשאתה מעדכן מעת לעת את הפרופיל שלך – האתר מקפיץ אותו מעלה בין כל המנויים האחרים.

9. תעשה הגהה

נשים שופטות שלילי דקדוק ואיות לקויים (והטובים ביותר מאיתנו יכולים לטעות). אז תיזהר בנקודה זו. אם אתה יודע שאיות הוא צד פחות טוב אצלך, תן ​​ל"איות ודקדוק" האוטומטי לעשות את העבודה הקשה עבורך.

10. תחייך!

סקרים מראים כי כ- 96% מהאנשים מעדיפים לראות חיוך גדול ושמח בתמונת פרופיל מאשר רמז לחיוך (שלא נדבר על פרצוף רציני, כועס, חושב וכד').

11. תבחר תמונות מעודכנות

אם התמונות שלך בנות יותר משנה, אל תשתמש בהן. אחת התלונות השכיחות ביותר על פרופילי היכרויות באינטרנט היא "אולי הוא נראה ככה בגיל בר מצווה או ביום גיוסו לצה"ל, אבל הוא בהחלט לא נראה ככה עכשיו".

12. תראה לה את "אתה האמיתי"

מחקרים מראים שככל שיהיו לך יותר תמונות בפרופיל שלך, כך תקבל יותר תשומת לב. אז תפיק את המירב מזה. תכלול לפחות כמה צילומי ראש ברורים, כאשר אינך מרכיב משקפי שמש כדי שניתן יהיה לראות בבירור את הפנים שלך. אני ממליצה תמיד לכלול לפחות תמונה אחת של כל הגוף, כך שאין הפתעות כשנפגשים במציאות.

13. תהנה

רוב הנשים רוצות למצוא מישהו שיכול להצחיק אותן, אז תראה להן שיש לך חוש הומור. כשאתה מצחיק מישהי, זה שובר נהדר את הקרח ויכול להתחיל את השיחה שלך בצורה מצוינת.

14. תמיד תהיה אתה בפוקוס

אל תבחר תמונה שבה אתה לא המוקד העיקרי.

15. תחשוב מחוץ לקופסה

אחת משאלות פרופיל ההיכרויות היא מה אתה מחפש. אל תפרט יותר מדי. תכתוב על סוג מערכת היחסים שאתה מחפש במשפט או שניים ואם יש לך "דיל ברייקרס", כמו: 'חייבת לאהוב כלבים'. אבל כשזה מגיע לדברים כמו גובה, משקל, הכנסה, צבע שיער וכו' – תוותר על הפרטים האלה.

מה לכתוב על עצמך בפרופיל?

אחרי שהבנת מהם סוגי התמונות המומלצים בפרופיל היכרויות, איך כדאי לסגנן את הביוגרפיה שלך כדי שתבדיל ותתעדף אותך מבין האחרים, הגיעה העת לכתוב את פסקת ה"עלי".

פסקת ה"עליי" בפרופיל היכרויות מספקת מקום לכתוב על עצמך באופן יצירתי, על נושאי השעה, שאיפות שלך, ההנאות הקטנות והגדולות ומה אתה מביא לתוך הזוגיות. זהו גם המקום שעוזר לחשוף את הכוונות שלך.

פרופיל רזה מדי יקשה על נשים לקחת אותך ברצינות. שילוב של האישיות שלך, אורח החיים ומה שאתה מחפש צריך להיות מועבר בפרופיל היכרויות.

אמנם זה נכון שרוב הנשים (וכן, גם גברים) מביטות רק בתמונת הכרטיס הראשית כאשר מדפדפות בין הפרופילים, ונכון שתמונות אמיתיות מהוות 90%+ מתהליך קבלת ההחלטות אם להחליק שמאלה או ימינה, אבל הביוגרפיה, והתשובות הן הקובעות אם הן ירצו להכיר אותך.

הביוגרפיה של פרופיל היכרויות מקוון היא חלק חיוני בפאזל שיש בערכת הכלים שלך להיכרויות מקוונות. בעוד מה שתכתוב לא יפצה על סלפי רע או על צילומי קבוצה מעורפלים, זה יכול לספק קצת תובנה, ביטחון והקשר שתמונות לא תמיד מעבירות.

איך לזהות דייט טוב?

1. אין שליליות

אם מישהי מזכירה משהו ציני לגבי מערכות יחסים או הערות על האקס ה"מעצבן" שלה, תמשיך הלאה. אם היא תציין שבן הזוג שלה בגד – בהחלט קשה לדעת איך להתמודד עם בגידה, אך עדיף לך להימנע מהמטען שהיא מגיעה איתו להיכרות שלכם, יש להניח שהיא עדיין כועסת או מתאבלת.

2. בלי יהירות

תימנע ממישהי שמדברת רק על עצמה. זה טוב שהיא אוהבת את עצמה, אבל יש גבול שאסור לחצות.

3. תבדוק את התמונות שלה

האם היא  נמצאת בבר או במועדון לילה בכל תמונה? אם כן, אם אתה אוהב להיות במיטה עד 21:00 – אל תפנה אליה. לחילופין, דייטים בשעת לילה מאוחרת מועדפים עליך – אולי תרצו ללכת יחד לאחד מהברים הטובים ביותר בעיר התוססת.

4. אדיבות היא המפתח

תחפש נשים עם אופי טוב. פרופיל שמציין משפחה וחברים, התנדבות והנאה מבילוי עם ילדים הוא סימן טוב.

עכשיו, אתה יודע איך לגרום לפרופיל ההיכרויות שלך לבלוט מבין האחרים, לא משנה איזו אפליקציה או אתר תבחר, פשוט תפעל בהתאם לעצות שלמעלה ורוב הסיכויים שתמצא את מה שאתה מחפש. היכרויות מקוונות מהנות!

שתפו מאמר זה

מאמרים נוספים
שאולי יעניינו אותך